Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз бих заложил на Магнакор ако ще давам над двеста лева. Провери как са им цените в ebay.co.uk или мисля в Проспийд имаше също.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #17
      MAGNECOR KV8.5mm COMPETITION MGN 4567 320лв. цена в България.

      SPLITFIRE TWIN CORE WS9644 350лв. цена в България


      10 години гаранция
      От това по-яко здраве му кажи!
      Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 20:38.
      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
        MAGNECOR KV8.5mm COMPETITION MGN 4567 320лв. цена в България.

        SPLITFIRE TWIN CORE WS9644 350лв. цена в България


        10 години гаранция
        От това по-яко здраве му кажи!
        A ако вземе 7-цата (сините) още по ефтинко ще излезе
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #19
          До колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.
          Alfa Corse - Art of racing

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kunev Покажи съобщение
            До колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.

            Аз съм с Магнакор (сините) , но на 155 V6 2.5 - смених ги едновременно със свещите , та не знам от кое е по голям ефекта, но усетих огромна разлика във вървежа и набирането (предполагам от свещите де) Иначе за ГТВ то не знам как ще дойде. Сините гивзех за 108 паунда, а червените тогава бяха 135 паунда (това за шестцилиндров)
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kunev Покажи съобщение
              До колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.
              В каталога на Магнекор има за Alfa Romeo 155 T/spark 2.0 16v (4 Cyl) From Years: 1992-96
              А това си е сищия CF1 салата краставици/маруля като на ГТВ-то
              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

              Comment


              • #22
                Какво стана сега последно с тези кабели за ТС - някой купи ли си оттия, които се предлагат тук или не..? Аз в момента се чудя между тези janmor и оригиналните bosch... Ама като знам репутацията на бош, май ще се тестват другите...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Какво стана сега последно с тези кабели за ТС - някой купи ли си оттия, които се предлагат тук или не..? Аз в момента се чудя между тези janmor и оригиналните bosch... Ама като знам репутацията на бош, май ще се тестват другите...
                  Аз бих те посъветвал да си купиш кабели от някой по-голям магазин за авточасти, в крайна сметка съм убеден че няма да има никакви проблеми
                  Гледал ли си възможности за поръчка от нет-а някъде?
                  П.С. още се ядосвам как ми нахрани мигачите снищи

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Какво стана сега последно с тези кабели за ТС - някой купи ли си оттия, които се предлагат тук или не..? Аз в момента се чудя между тези janmor и оригиналните bosch... Ама като знам репутацията на бош, май ще се тестват другите...
                    На колата монтирахме JANMOR с 8 Оригинални свещи(вътре NGK),за момента положението е перфектно !
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #25
                      Janmor на 3 седмици и по-малко от 200 км изминати при опит за изваждане на кабела

                      Може би и аз да съм подходил неправилно към ваденето, ама всичките други ги извадих по същия начин, както и предишните бошовски...
                      Не се вижда хубаво на снимката, но медната част която се подава има вид на стар метал, а пък тънката жичка вътре в кабела, която се вижда също има вид на силно окислена... Не знам дали е нормално да е така ама ми се струва, че на чисто нов кабел не би трябвало да е така... Иначе колата работи перфектно с тях (поне в сравнение със старите).

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Janmor на 3 седмици и по-малко от 200 км изминати при опит за изваждане на кабела

                        Може би и аз да съм подходил неправилно към ваденето, ама всичките други ги извадих по същия начин, както и предишните бошовски...
                        Не се вижда хубаво на снимката, но медната част която се подава има вид на стар метал, а пък тънката жичка вътре в кабела, която се вижда също има вид на силно окислена... Не знам дали е нормално да е така ама ми се струва, че на чисто нов кабел не би трябвало да е така... Иначе колата работи перфектно с тях (поне в сравнение със старите).
                        Съжалявам, че толкова късно виждам темата - тия Janmor са страшно люти ментаци! И аз преди време изпатих с едни такива, хубаво че ми бяха подарък. Magnecore е истината, пък и доставката от Англия не е чак толкова скъпа вече.
                        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                          Съжалявам, че толкова късно виждам темата - тия Janmor са страшно люти ментаци! И аз преди време изпатих с едни такива, хубаво че ми бяха подарък. Magnecore е истината, пък и доставката от Англия не е чак толкова скъпа вече.

                          Има още една истина - SplitFire!!!Далаверата е да се купят на метър + лулите да се вземат пак от тях.И всеки малко по-технически грамотен ще си ги оразмери и направи сам.Доставкта до България,за 5 метра кабел,8 лули,16 скоби и 3 кабел-държача излизаха около 100-тина лева.Доставката обаче е бавна,около месец,Америка-България.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                            В каталога на Магнекор има за Alfa Romeo 155 T/spark 2.0 16v (4 Cyl) From Years: 1992-96
                            А това си е сищия CF1 салата краставици/маруля като на ГТВ-то
                            Само да споделя, за да не стават обърквания:
                            MAGNECOR Part No. 4067 които ги дават за Alfa Romeo 155 T/spark 2.0 16v Years: 1992-96 са дефакто за 8V двигателя - идват 8 бройки в комплект и вместо с дългите лули са с "нормални" накрайници... Подозирам, че същото важи и за KV85 варианта.
                            Ето и една снимка какво представляват:

                            AR 145 QV '97

                            Comment

                            Working...
                            X