Аз бих заложил на Магнакор ако ще давам над двеста лева. Провери как са им цените в ebay.co.uk или мисля в Проспийд имаше също.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кабели за свещи
Collapse
X
-
MAGNECOR KV8.5mm COMPETITION MGN 4567 320лв. цена в България.
SPLITFIRE TWIN CORE WS9644 350лв. цена в България
10 години гаранция
От това по-яко здраве му кажи!Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 20:38.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеMAGNECOR KV8.5mm COMPETITION MGN 4567 320лв. цена в България.
SPLITFIRE TWIN CORE WS9644 350лв. цена в България
10 години гаранция
От това по-яко здраве му кажи!2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
До колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.Alfa Corse - Art of racing
Comment
-
Първоначално публикувано от kunev Покажи съобщениеДо колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.
Аз съм с Магнакор (сините) , но на 155 V6 2.5 - смених ги едновременно със свещите , та не знам от кое е по голям ефекта, но усетих огромна разлика във вървежа и набирането (предполагам от свещите де) Иначе за ГТВ то не знам как ще дойде. Сините гивзех за 108 паунда, а червените тогава бяха 135 паунда (това за шестцилиндров)2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от kunev Покажи съобщениеДо колкото съм гледал в каталога на MAGNECOR за GTV (916C) имат само за V6 TB двигателя. Като цените за този модел са между 150 и 180 паунда без VAT. Някой от собствениците на този модел GTV, ако е с такива кабели ще ми бъде интересно да изкаже впечатления. Ако сменям кабели на моята, най-вероятно към MAGNECOR ще се насоча.
А това си е сищия CF1 салата краставици/маруля като на ГТВ-то
155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеКакво стана сега последно с тези кабели за ТС - някой купи ли си оттия, които се предлагат тук или не..? Аз в момента се чудя между тези janmor и оригиналните bosch... Ама като знам репутацията на бош, май ще се тестват другите...
Гледал ли си възможности за поръчка от нет-а някъде?
П.С. още се ядосвам как ми нахрани мигачите снищи
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеКакво стана сега последно с тези кабели за ТС - някой купи ли си оттия, които се предлагат тук или не..? Аз в момента се чудя между тези janmor и оригиналните bosch... Ама като знам репутацията на бош, май ще се тестват другите...Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Janmor на 3 седмици и по-малко от 200 км изминати при опит за изваждане на кабела
Може би и аз да съм подходил неправилно към ваденето, ама всичките други ги извадих по същия начин, както и предишните бошовски...
Не се вижда хубаво на снимката, но медната част която се подава има вид на стар метал, а пък тънката жичка вътре в кабела, която се вижда също има вид на силно окислена... Не знам дали е нормално да е така ама ми се струва, че на чисто нов кабел не би трябвало да е така... Иначе колата работи перфектно с тях (поне в сравнение със старите).
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеJanmor на 3 седмици и по-малко от 200 км изминати при опит за изваждане на кабела
Може би и аз да съм подходил неправилно към ваденето, ама всичките други ги извадих по същия начин, както и предишните бошовски...
Не се вижда хубаво на снимката, но медната част която се подава има вид на стар метал, а пък тънката жичка вътре в кабела, която се вижда също има вид на силно окислена... Не знам дали е нормално да е така ама ми се струва, че на чисто нов кабел не би трябвало да е така... Иначе колата работи перфектно с тях (поне в сравнение със старите).Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Max Покажи съобщениеСъжалявам, че толкова късно виждам темата - тия Janmor са страшно люти ментаци! И аз преди време изпатих с едни такива, хубаво че ми бяха подарък. Magnecore е истината, пък и доставката от Англия не е чак толкова скъпа вече.
Има още една истина - SplitFire!!!Далаверата е да се купят на метър + лулите да се вземат пак от тях.И всеки малко по-технически грамотен ще си ги оразмери и направи сам.Доставкта до България,за 5 метра кабел,8 лули,16 скоби и 3 кабел-държача излизаха около 100-тина лева.Доставката обаче е бавна,около месец,Америка-България.
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеВ каталога на Магнекор има за Alfa Romeo 155 T/spark 2.0 16v (4 Cyl) From Years: 1992-96
А това си е сищия CF1 салата краставици/маруля като на ГТВ-то
MAGNECOR Part No. 4067 които ги дават за Alfa Romeo 155 T/spark 2.0 16v Years: 1992-96 са дефакто за 8V двигателя - идват 8 бройки в комплект и вместо с дългите лули са с "нормални" накрайници... Подозирам, че същото важи и за KV85 варианта.
Ето и една снимка какво представляват:
AR 145 QV '97
Comment
Comment